پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طراحی حرفه ای چهره به وسیله FaceGen Modeller Full 3.1.2
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 284
نویسنده : Sa.Mpr

شاید برای شما نیز جالب باشد که به شناسایی و ساخت چهره ی افراد مختلف با استفاده از اطلاعات جزیی صورت بپردازید . چیزی مانند آن که در ادارات پلیس و برای شناسایی افراد مجرم به کار می رود !

FaceGen Modeller نام نرم افزاری قدرتمند و گران قیمت از شرکت Singular Inversions می باشد که توانایی ساخت مرحله به مرحله چهره ی واقعی افراد را به شما می دهد . FaceGen  در ادارات و سازمانهای حساس مانند پلیس و .. قابلیت و کاربرد بسیاری دارد چنانچه در ایران نیز از این نرم افزار استفاده می شود . این نرم افزار فوق العاده قادر است هر نژاد و جنسیت و سن و …  را شبیه سازی کند تا به هدف و چهره اصلی مد نظر کاربر خود نزدیک شود . قابلیت ویرایش تصویر و با کلیک بر روی آن و ویرایش آن با بیش از ۱۵۰ پارامتر ویرایشی بسیار قدرتمند و دقیق . قابلیت تغییر سن و جنسیست و نژاد بالافاصله و فقط با گرفتن دستور دارد . قابلیت تثبیت بیش از ۵۰ مورد جزییات پوستی ! قابلیت تطبیق تصویر ساخته شده توسط شما با یک عکس واقعی و نمایش تفاوت ها و شباهت ها , گذاردن اتنواع مدل های مو و ریش ها تزیینی . ویژگی استخراج تصاویر ثابت و متحرک ساخته شده در محیط FaceGen به صورت فرمتهای ۳D Studio Max , Maya , LightWave , WaveFront و بسیاری فرمتهای متحرک نرم افزار قدرتمند و معروف را داراست .این نرم افزار قدرتمند تنها با ویندوز های ویستا و XP سازگاری دارد !

 

download طراحی حرفه ای چهره به وسیله FaceGen Modeller Full 3.1.2لینک دانلود – 19.9 مگابایت | لینک کمکی

 

 

password طراحی حرفه ای چهره به وسیله FaceGen Modeller Full 3.1.2پسورد فایل: www.downloadha.com


:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار, نرم افزار طراحی, نرم افزار گرافیک ,



دانلود کتاب تعبیر خواب
نوشته شده در جمعه 19 ارديبهشت 1393
بازدید : 212
نویسنده : Sa.Mpr
دانلود کتاب تعبیر خواب

تعبیر خواب به معنای کشف پیام و ترجمهٔ یک خواب است. تعبیر خواب را بازتاب واقعیات نیز خوانده‌اند و برخی معتقدند که بر اساس آن می‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. تعبیر خواب به صورت‌های مختلف انجام می گیرد. از انواع آن قرآنی و روایی و روانشناسی است. به نظر بعضی‌ها اگر خواب، رویای صادقه باشد، تعبیرش خودش است و نیازی به تعبیر نیست. لکن رویای صادقه مخصوص اولیای الهی و انبیاست و به ندرت شامل دیگران می‌شود. در عین حال خود شخص می‌فهمد و به قلبش القا می‌شود که خوابش رویای صادقه بوده و یا اینکه نیاز به تعبیر دارد. 
لازم به ذکر است در کتاب موجود بیش از 100000 کلمه و بیش از 3000 موضوع قابل جستجو می باشد.

مشخصات


فرمت کتاب: CHM
تعداد صفحات: 2925
حجم فایل: 2.60 مگابایت
رمز فایل زیپ شده : www.p30download.com

 

  دانلود - 2.60 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: دانلود کتاب , دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: , ip address , آموزش , HTML , دانلود کتاب تعبیر خواب , مبانی اینترنت , شبکه های کامپیوتری , دانلود کتاب , تعبیر , خواب ,



کتاب آموزش HTML با زبان ساده – مبتدی تا پیشرفته
نوشته شده در پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393
بازدید : 344
نویسنده : Sa.Mpr

با سلام , اولین مقاله آموزشی سایت را در باب HTML انتخاب کردیم یک مقاله فوق العاده کاربردی برای تمام علاقمندان به یادگیری مفاهیم طراحی وب و HTML با زبانی ساده و فوق العاده روان و از سطح مبتدی تا پیشرفته که پیشنهاد می کنم در صورت تمایل به یادگیری HTML به صورت اساسی این مقاله رو از دست ندید. مقاله به صورت یک کتاب الکترونیکی با فرمت pdf بهمراه فایل های Example در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب آموزش HTML با زبان ساده – مبتدی تا پیشرفته

 

فهرست کتاب

قسمت اول

تگ چیست / چه چیزی احتیاج دارید؟ / ساخت اولین صفحه وب / html. یا htm. / سرفصل و یا Head Line / پاراگراف / پیوندها و یا link ها / تصاویر / عناصر HTML / تگهای HTML تو در تو ( Nested ) / تگهای پایانی را فراموش نکنید / عناصر HTML خالی / حروف بزرگ یا کوچک؟

قسمت دوم

تواناییها و خصوصیات عناصر HTML / تگهای Head Line و یا سرفصلها / اهمیت تگهای Head Line / تگهای خط کشی و یا خط (line) / نوشتن توضیحات برای کدها HTML / چگونه کدهای HTML یک صفحه وب را ببینیم؟ / تگهای پاراگراف (Paragraph) / تگهای شکستن خط ( Line Breaks ) / تگهای نوع نمایش نوشته ها ( Text Formatting )

قسمت سوم

Style ها /Style  چیست ؟ / تغیر رنگ /  BackGround   پس زمینه  با استفاده از Style ها /  تغییر Font نوشته ها با استفاده از Style ها /  تغییر نوع چینش نوشته ها

قسمت چهارم

Hyper Link , Anchors , Link   لینکها و یا پیوندها /  لینکهای خارجی / لینکهای داخلی / نشانه ها

قسمت پنجم

وارد کردن تصاویر در صفحات HTML / Align چیست ؟ / Alt چیست ؟

قسمت ششم

Table ها / طول و عرض Table ها / خصوصیت Border /Align و یا چینش در سطرها و ستون ها / Table های تو در تو / Background color ( رنگ پس زمینه )

قسمت هفتم

رنگها / آیا میتوان از این تعداد رنگ در طراحی وب استفاده کرد؟ /  لیست ها /

قسمت هشتم

آشنایی با ورژن های مختلف HTML / Document Type Definition (DTD) /
Cascading Style Sheet  چیست / نحوه استفاده از آن چگونه است ؟ / آشنایی با تگ   Head و خصوصیات آن  / تگ  head چیست ؟

قسمت نهم

تگ چیست و نحوه تنظیمات آن چگونه است ؟ / فواید تگ های و نحوه تنظیم آن چگونه است؟ / تفاوت مابین تگهای با خاصیت HTTP-EQUIV و NAME چیست ؟ / اما HTTP headers چیست ؟ / چگونگی استفاده از Script ها درصفحات وب

قسمت دهم

کرکترهای خاص / URL ( Uniform Resource Locators ) چیست ؟ / رمزگذاری URL ها / URL Encoding / XHTML چیست و چرا XHTML ؟

 

دانلود کتاب | حجم ۱.۸۵ مگابایت
گردآوری : پایگاه اینترنتی آلامتو
منبع : ITTutorial.ir


:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , آموزش مبانی اینترنت HTML مقدماتی , آموزش HTML پیشرفته , ,
:: برچسب‌ها: سامان محمدی پور , صادق محمدی پور , ip address , آموزش , HTML , مبانی اینترنت ,



مایکروسافت آفیس 2013
نوشته شده در پنج شنبه 29 اسفند 1392
بازدید : 163
نویسنده : Sa.Mpr

دانلود مایکروسافت آفیس 2013 - Microsoft Office Professional Plus 2013

 


 

Office 2013 - آفیس دانلودمجموعه نرم افزاری آفیس که اکثر کاربران با آن آشنایی دارند تشکیل شده از چندین برنامه سرور ها و سرویس‌ ها است که برای سیستم‌ عامل‌ های مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌ است. آفیس 2013 با اسم کد آفیس ۱۵ که به تازگی منتشر شده است توانسته سر و صدای زیادی بپا کند. مایکروسافت ابندا آفیس را بصورت کاملا گرافیکی و کامل در سال 2003 منتشر کرد و سپس در سال 2007 محیطی آن را گرافیکی تر و علاوه بر دادن جلوه های خاص ویژگی ها و قابلیت های جدید به آن اضافه کردم که بسیار مورد توجه قرار گرفت. به تازگی آفیس 2013 مدتی پس از انتشار رسمی ویندوز 8 منتشر شد که رابط کاربری آن کاملا تغییر کرده و به جرات میتوانیم بگوییم که آفیس 2013 همانند نسخه های قبلی آفیس بی همتا و بسیار کارامد است. آفیس 2013 از رابط کاربری مترو که در ویندوز 8 وجود دارد بهره میبرد و در واقع یکی از اهداف مایکروسافت رواج دادن رابط مترو و آشنا شدن تمامی کاربران با ظاهر و قابلیت های آن است.

 

 این مجموعه هم اکنون در حال توسعه است و از 35 زبان پشتیبانی میکند، آفیس 15 بر روی سیستم عامل های ویستا، سرور 2008، سون و ویندوز هشت قابل نصب است و از دستگاه های OneNote و Lync و تبلت ها با قابلیت تمام لمسی همانند ویندوز 8 پشتیبانی میکند. اگر آفیس را بر روی تبلت نصب کنید بدون شک محیط کاملا لمسی با ویژگی و قابلیت های متعدد با ظاهر مترو نظر شما را کاملا دگرگون میکند.

 

دانلود مایکروسافت آفیس 2013 - Microsoft Office Professional Plus 2013

 

 یکی از قابلیت های اصلی این مجموعه توانایی خواندن فایل های PDF است که به شما امکان خواندن، ویرایش اسناد پی دی اف را میدهد و شما را از نصب نرم افزارهای مختلف برای خواندن این نوع اسناد بی نیاز میکند. همچنین مایکروسافت در نرم افزار اوت لوک تغییرات زیادی را ایجاد کرد و رابط کاربری مترو نیز در آن بسیار در چشم است. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است، اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد، در نرم‌افزار واژه‌ پردازی ورد (Word) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. همچنین پشتیبانی از  قالب Office Open XML Strict و ODF از ویژگی های دیگر آفیس 2013 است. گروه دانلود رایگان برای سهولت کاربران نسخه نهایی و اصلی آفیس 2013 را برای دو سیستم های 64 و 86 بیتی به اشتراک گذاشته و شما با نهایت سرعت میتوانید این مجموعه را از دانلود رایگان دانلود کنید.

 

 

 

 ویژگی های آفیس 2013:

 

  • دارای رابط کاربری مترو و ظاهر فوق العاده
  • سازگاری با سیستم عامل های اندروید و آی او اس
  • سازگاری با تبلت ها، OneNote و Lync
  • امکان مشاهده نظرات در حال خواندن
  • هماهنگی کامل با ویندوز 8
  • دارای قابلیت Web Layout به منظور انتشار آنلاین اسناد و پروژها
  • پشتیبانی از سایت های اجتماعی و سرویس های آنلاین از قبیل: Facebook, Flickr, Hotmail و SkyDrive
  • ساخت، ویرایش، نمایش فرمت های PDF
  • پشتیبانی از  قالب Office Open XML Strict و ODF
  • قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین در Word
  • پخش اسناد بر روی وب توسط Word
  • وجود الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتر در PowerPoint
  • بهره گیری از افکت ها و جلوه ها برای دسترسی سریعتر به گزینه ها
  • فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان در Excel
  • تبدیل اعداد رومی به زبان های عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی در Excel
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز 8 و 7
  • سازگاری با ویندوز ویستا سرویس پک 2 و ویندوز سرور 2008

 

رمز عبور فایل : www.fdl.ir

 

 


:: موضوعات مرتبط: مهندسی نرم افزار , دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: روانشناسی , پزشکی صادق محمدی پور , ربات های پرنده , Microsoft Office Professional Plus 2013 , ربات , راهنمای تور , دانلود مایکروسافت آفیس 2013 , کامپتیا سرور پلاس , جراحی , پرستاری , مامایی ,



iGrafx IDEFO 2013 Build 15
نوشته شده در پنج شنبه 29 اسفند 1392
بازدید : 268
نویسنده : Sa.Mpr

 

دانلود iGrafx IDEFO 2013 Build 15.0.4.1565 - نرم افزار مدیریت پروژه


  • دسته: نرم افزار » اداری » مدیریت پروژه
دانلود iGrafx IDEFO 2013 Build 15.0.4.1565 - نرم افزار مدیریت پروژه

نرم افزار iGrafx ابزاری در زمینه ی آنالیز پردازش های تجاری می باشد. از این نرم افزار می توان در زمینه ی سازماندهی و مدیریت و پردازش و بهبود مستندات کوچک و بزرگ و تطابق پردازش ها و تکنولوژی هایشان با عملیات تجاری استفاده نمود. این نرم افزار به شرکت ها کمک می کند تا به کنترل و ساماندهی پروسس ها در سطح بالا دستیابی پیدا کنند. این محصول ابزاری ایده آل برای ساماندهی با موارد زیر می باشد:
- مدلسازی سرمایه گذاری
- گواهی نامه ی ISO
-  بهره مندی از 6 سیگما
- مدیریت کیفیت
- مدیریت ریسک
- Enterprise Architecture
- مدیریت پردازش تجاری
- تداوم تجارت
- صنعتی شدن
- IT Governance
- SOX Compliance

قابلیت های کلیدی نرم افزار iGrafx IDEFO:
- بهبود و آنالیز پردازش های تجاری
- تعریف پروسس ها بر اساس دیاگرام های چندگانه
- مدیریت چرخه ی حیات پروسس از طریق نمودار و یا مستند سازی
- بهره مندی از استاندار های جدید نمودار سازی به روش BPMN
- کنترل و مدیریت ریسک و پروسس از مدلسازی و رسم نمودار
- بهره مندی از کتابخانه ی محصولات موجود در بین پروسس ها و فعالیت ها
- چند زبانگی
- قابلیت ترسیم جریان داده ی پروسس ها
- و ...

iGrafx is a leading provider of process analysis solutions that help companies achieve competitive advantage through process excellence. The iGrafx products and professional services team enable organizations to improve quality, increase customer satisfaction, reduce costs, and increase utilization, allocation and deployment of resources through understanding, analyzing and optimizing processes.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: iGrafx, LLC.
قیمت: 30.00 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 96.5 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:10 - 92/4/11
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.


:: موضوعات مرتبط: پروژ ه های کامپیوتری , مهندسی نرم افزار , دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: روانشناسی , پزشکی صادق محمدی پور , جراحی , پرستاری , مامایی , دانلود iGrafx IDEFO 2013 Build 15 , 0 , 4 , 1565 , نرم افزار مدیریت پروژه ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد